v co věřím a kam směřuji

Etický kodex

Jedna strana mince jsou představy o tom, co je v životě užitečné a druhá je jejich realizace v souladu s našimi hodnotami a postoji

1. Integrita a důvěryhodnost

Přistupuji ke klientům s naprostou poctivostí a respektem, upřímností a transparentností. Vytvářím důvěrné prostředí pro otevřenou spolupráci a chráním citlivé informace.

2. Profesionalita a kompetence

Dodržuji vysoké standardy odbornosti, neustále se vzdělávám a zajišťuji, že mé služby jsou funkční, užitečné a splňují náročné požadavky klienta.

3. Užitečnost a odpovědnost

Každé rozhodnutí činím v nejlepším zájmu klienta. Beru plnou odpovědnost za kvalitu poskytovaných služeb, jejich procesy a jejich neustálé vylepšování.

4. Souvislosti a interakce

Přistupuji ke klientům, týmům a organizacím jako k propojeným sociálním systémům a hledám řešení, která jsou udržitelná, efektivní a elegantní.

5. Respekt k různým perspektivám

Vážím si rozdílných pohledů a zkušeností. Rozlišuji, kdy je který přístup užitečný, a podporuji klienty v jejich vlastním způsobu uvažování.

6. Podpora přirozených změn

Respektuji přirozenou dynamiku systému a doprovázím změnové procesy tak, aby byly prospěšné a šetřily čas i zdroje.

7. Evoluční přístup k růstu

Upřednostňuji stabilní a udržitelný růst před rizikovými a revolučními zásahy do systému, které by mohly ohrozit jeho stabilitu – upřednostňuji systemický přístupu před školeními.

8. Spolupráce a otevřenost

Věřím v sílu transparentní spolupráce, podporuji otevřenou a přímou komunikaci, která vytváří prostředí, kde se klienti cítí bezpečně a motivovaně.

9. Udržitelnost a dlouhodobé myšlení

Pomáhám klientům přemýšlet nejen krátkodobě, ale i dlouhodobě a strategicky, aby změny byly trvalé a přínosné pro jednotlivce, týmy i organizaci.

10. Nepřetržitý pokrok a sebereflexe

Průběžně vyhodnocuji poskytované služby, učím se z každé spolupráce a usiluji o neustálé zlepšování poskytovaných služeb a přidané hodnoty pro klienty.