podmínky poskytování poradenských služeb
Obchodní podmínky
Jakou hodnotu má váš život?
Ještě, než se popvré setkáme, seznamte se s důležitým obsahem podmínek poskytování poradenských služeb
Ještě, než se popvré setkáme, seznamte se s důležitým obsahem podmínek poskytování poradenských služeb
Poskytovatel služeb
Poskytovatelem poradenských služeb je Ing. Martin Roedl, podnikající na základě živnostenského oprávnění. Kontaktní údaje: Provozovna: Nový svět, Praha 1 – Hradčany, 11800 | Sídlo: Podměstí 2158, Žatec, 43801 | IČ: 05220998 | Telefon: 606 706 006 | E-mail: info@martinroedl.cz | Web: www.martinroedl.cz
1. Charakter poradenských služeb
Soukromá poradna je čistě soukromé zařízení poskytující služby na základě bezhotovostní úhrady. Cena za jednotlivé sezení je stanovena dle aktuálního ceníku služeb.
2. Trvání sezení
Standardní délka individuálního sezení je 45 až 60 minut. V některých případech může být první sezení dvojnásobné délky, avšak není to nezbytné. Tato varianta je nabízena především pro větší pohodlí klienta a vychází z jeho konkrétních potřeb.
3. Objednávání sezení
Na 1. sezení je nutné se objednat telefonicky či e-mailem. Standardní sezení a konzultační hodiny jsou od 9:00 do 17:00. Ve výjimečných případech je možné domluvit jiný termín podle potřeb klienta.
4. Zrušení či změna termínu sezení
Objednané sezení je možné zrušit nebo přesunout prostřednictvím e-mailu, telefonátu či SMS nejpozději 24 hodin před plánovaným sezením. V případě zrušení sezení méně než 24 hodin před jeho konáním, je klient povinen uhradit plnou cenu sezení, jako by proběhlo.
5. Místo poskytování služeb a cestovní podmínky
Sezení probíhají primárně v provozovně na adrese: Nový svět, Hradčany, Praha. Cena sezení odpovídá aktuálnímu cen ceníku služeb.
Ve výjimečných případech je možné realizovat sezení po společné domluvě mimo provozovnu. V takovém případě je k ceně sezení připočtena částka odvislá od doby dopravy. Doba dopravy je účtována jako běžné sezení.
6. Platba a podmínky úhrady
Úhrada za služby probíhá bezhotovostním
převodem na základě vystavené faktury. Ceny uvedené v ceníku zahrnují
poskytované služby, případné
doplňkové náklady (např.
doprava) budou účtovány zvlášť.
7. Ochrana osobních údajů (GDPR)
Osobní údaje klientů jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy a nařízením GDPR. Klient má právo požadovat informace o zpracování svých osobních údajů a požadovat jejich opravu či vymazání.
8. Řešení sporů
Případné spory mezi poskytovatelem a klientem se řeší především dohodou. Pokud k dohodě nedojde, má klient možnost obrátit se na příslušný orgán mimosoudního řešení sporů.
9. Kontaktní informace
Máte-li dotazy nebo potřebujete více informací, neváhejte mne kontaktovat:
Sezení k soukromé (ne profesní) problematice
Dvojsezení k soukromé problematice
Skupinové sezení pro jednu osobu (max. 6 osob)
Sezení formou on-line dopisování (90 minut)